Volkswageny sú prísne praktické a masové auta s obrovským  vzhľadom. Existuje však výnimka v podobe PASSATU CC . Ten na  pomerí má športoví dizajn a ide o takzvané štvordverové kúpe.  Prakticky je to menej praktický sedan . Vzhľadom potom záujmu bez rámové okna. Výroba prebiehala od roku 2008 do roku 2016 .
stříbrný VW
Pri modernizácii v roku 2012 došlo k zmene názvu s Passatu CC na označenie CC. Kým na exteriér bol na pomer nápaditý prípade exteriéru je to úplná klasika. Kabína vyzerá ako v bežnom passate , a žiadne výstrelky tu nehľadajte. Ale kvalita spracovania materiálov je tradične na veľmi slušnej úrovni.  Výhodou aut je že ponúka slušnú výbavu vrátane sedadiel . Ako je na tom CC s priestorom ? V predu je dostatok ale vzadu počítajte stým že osoba nad 180 cm bude chýbať priestor nad hlavu. Vstup do batožinového priestoru je úzky aj keď objem 452 -532 litrov je celkom slušný. Na športové vlastnosti môže tento elegán zabudnúť . Jazdi veľmi podobne ako Passat B6 alebo B7. CC je o niečo nižšie a preto sa správa trochu rozdielnejšie. Žiadne športové vlastnosti ale nečakajte , toto je hlavne komfortné auto . Podvozok si CC-čko dokáže veľmi dobre poradiť s našimi cestami aj na 18 palcových diskoch.
tachometr v Passatu


Samozrejme nerovnosti pocítite ale nepôjde o veľké rázy. S adaptívnym podvozkom v komfortnom režime je situácia ešte lepšia. CC-.Čko sa dobre cíti pre dlhých diaľničných jazdách , a ozvučenie dobre maskuje rýchlosť a netreba s báť bez rámových okien. Aj podvozok je pri vysokom tempe stabilný . Základnou motorizáciou je malý motor 1,.4 TSI z výkonom 160 koní. Medzi jazdeniami ho nájdete len výnimočne a to je dobre. Je to najviac náchylný na poruchy a s porovnaní s väčšími motormi neohromí ani spotrebou. Lepšou voľbou je benzínový agregát 1.8 TSI s rovnakým výkonom 160 koní. Dvoj liter Tsi ponúkne 111 koní. S turbo motormi sa dá jazdiť so siedmimi až desiatimi litrami na 100 km .